Kérdésed van? Hívj minket! +36306510281

Hírek, kuponkódok

100% garancia

100% garancia

100 % garancia - nálunk nincs kockázat!

A visszaküldés menete:

Visszaküldési címünk: 1221 Bp. Városház tér 16, Felicity bababolt,

vagy Foxpost automata: Bp. 1221, Promontor udvar, Kossuth Lajos u.,

vagy Packeta pont: 1221 Bp. Városház tér 16, Felicity bababolt


Amint megérkezett a csomag, visszautaljuk az árát:

-a terméknek, ha csak egy részét küldöd vissza a vásárolt termékeknek

-az eredeti összeget postaköltséggel növelve (kivéve az utánvét díját).

Kérjük értesíts minket a boribardos@gmail.com email címen, hogy mit küldesz vissza és milyen szállítási módot választottál ehhez.

Az alábbiakat szeretnénk a figyelmedbe ajánlani, mert ebből sok félreértés adódik:

Nálunk nincs kötelező vásárlás.

Ha személyesen vennéd át a termékeket, nyugodtan rendeld meg, amit szeretnél megtekinteni a helyszínen. Csak azt kell elvinni/megvásárolni, ami tényleg jó és tetszik. Fel is tudod próbálni és elég csak utána dönteni.

 

Boltunk webáruházként működik. Van egy kicsi "bemutatóterem" jellegű előtér, ahol tudsz nézelődni, és az itt található termékeket meg is tudod vásárolni. DE! az áru nagy többsége dobozokban, a raktárban "lakik", ezeket a webáruházban meg kell előtte rendelni, hogy elő tudjuk Neked készíteni, mivel máshogy nem jutsz hozzá. MEGFOGHATOD, FELPRÓBÁLHATOD, TÜZETESEN MEGVIZSGÁLHATOD a megrendelt árut, és csak akkor kell megvenned, ha az tényleg megfelel.

 

Ha nem találsz valamit a webáruházban, vagy még valamit szeretnél tudni, amire nem találtad a választ a termék leírásában sem, természetesen szívesen segítünk, hívj minket a +36 30 651-0281 telefonszámon, itt munkaidőben tudunk válaszolni a kérdésekre, vagy írj nekünk: felicity@felicity.hu

 

A boltban egy monitor is a rendelékezésedre áll - mi kikeressük a webáruházból azt a pár terméket, ami Téged érdekelhet, Te látod a monitoron és amit kérsz, előkeressük a raktárból. Kérlek, ilyenkor vedd figyelembe, hogy ha vannak a boltban más vevők, akkor csak azután tudunk Veled foglalkozni, ha őket kiszolgáltuk. Kérünk, hogy ne a teljes tavaszi/nyári/újszülött, stb... kollekciót kérd gyermeked részére ilyenkor, mert azt nem tudjuk Neked így összeválogatni, de ha szükséged van pl. egy 28-as gumicsizmára, vagy egy 104-es fehér ingre, arra azonnal tudunk válaszolni, hogy van-e és hogy milyen.

 

Nem szeretnél a helyszínen próbálni, vagy csak nincs ott a "célszemély", akire rápróbálnád? Akkor sincs semmi gond: visszahozhatsz hozzánk mindent, és mi visszaadjuk az árát. Alább kicsit részletesebben is taglaljuk ezeket, olvass tovább!

 

Miért van ez így?

  • Mert elkötelezetten dolgozunk vásárlóink megelégedettségéért - Célunk az elégedett vásárló

  • Mert hiszünk a termékeinkben és bizalommal ajánljuk őket

  • Hiszünk a saját csapatunkban, akik a legjobb szakmai tudásukkal segítik vásárlóinkat

  • Mert van, hogy nem tetszik a ruha, kicsi/nagy/szűk/bő stb. lett a kiválasztott termék,

          vagy csak egyszerűen gyermeked nem hajlandó felvenni

  • Mert szeretnénk, ha mindig bizalommal fordulnál hozzánk és rendszeresen minket választanál

  • Mert bízunk benne, hogy jó hírünket barátainak is továbbadod

Miért jó ez Neked?

  • Sokkal egyszerűbbé válik az ajándék vásárlás is -

          Ha mégsem tetszik a választása a megajándékozottnak, akkor egyszerűen visszaküldi, vagy visszahozza

          és mi visszautaljuk, vagy visszafizetjük az árát

  • Nem kell bonyolult nyomtatványokat kitölteni vagy reklamáló leveleken törnöd a fejed

  • Indok nélkül visszahozhatod/visszaküldheted termékeinket

Mit tegyél, ha szeretnéd visszaküldeni/visszahozni a terméket?

  • Személyes vásárlás esetén egyszerűen csak hozd vissza üzletünkbe a nem kívánt terméket 3 munkanapon belül és mi

           blokk ellenében visszaadjuk az árát.

  • Postai úton történő vásárlás esetén írj egy rövid levelet a felicitybababolt@gmail.com vagy a boribardos@gmail.com címre, hogy melyik terméket szeretnéd visszaküldeni.

          A terméket az eredeti számlával együtt csomagban juttasd vissza hozzánk a fenti lehetőségek egyikén.

         Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

         A csomagban tüntesd fel a vételár visszautalásához szükséges adatokat, így a számlatulajdonos nevét és a bankszámlaszámot, ahova utalhatjuk a pénzt. A beérkezést követő 3 munkanapon belül vissza fogjuk utalni a termék árát a bankszámládra.

       


Egyéb részletekben irányadó oldalunk általános szerződési feltételei, melyet az alábbi oldalról érhetsz el: https://www.felicity.hu/shop_help.php?tab=terms